Announcement

Collapse
No announcement yet.

Edge - Ønsker erfaringer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Edge - Ønsker erfaringer

Skal ha litt bass i bruksbilen, og ser på Edge. Siden dette skal hverken være et megabudget SQ prosjekt, så er Edge aktuelt. Foreksempel denne pakken:
    Edge subwoofer på ebay
    Her får man ALT, kabelkit, kasse, element og forsterker for en drøy tusenlapp inkl frakt, og det er vel noe av det rimeligste jeg har sett. Er vel kun Biltema og julaanleggene, samt brukte sjitanlegg som kan måle seg.

Har opplevd lyden i en Edge demobil, og det låt IKKE bra i lydmessig, bassmessig så låt dette greit.

Kan settet virkelig være så ræva at det ikke er verdt en tusing? Eller er det greit nok for å få inn siste skvett av de lavfrekvente tonene. Resten av bilen skal forøvrig inneholde;
    Spiller:
    Pioneer DEH 7000UB
    Frontsett:
    ADS SF6
    Sub&amp:
    ?

Du har tydeligvis ikke så høye forventninger generelt med tanke på at du alt bruker ads frontsett. Og igjen gir inntrykk av at du har hoppa over demping, strengere montering og forsterker? Så da vil jeg nok tro at også detta settet er bra nok for deg. (Har ikke erfaringer med det). Å om det er bedre en bt og jula tror jeg neppe.

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
      Du har tydeligvis ikke så høye forventninger generelt med tanke på at du alt bruker ads frontsett. Og igjen gir inntrykk av at du har hoppa over demping, strengere montering og forsterker? Så da vil jeg nok tro at også detta settet er bra nok for deg. (Har ikke erfaringer med det). Å om det er bedre en bt og jula tror jeg neppe.
      Har ikke koblet opp ADS settet og Pioneerspilleren. Det er det jeg har liggende, ADS settet kostet noen hundrelapper, og Pioneerspilleren har jeg fra en annen bil. Samt Edge-subben til tusenlappen. Så i realiteten er dette et komplett anlegg for under 1500,-, noe jeg tipper det er verdt, da originalanlegget som står i bilen er direkte ræv. Mine krav til lyd i bil er ikke stort, og ønsker heller å bruke pengene på godlyd i stua :-)

Comment

£80 + frakt £35 + forenklet fortollingsgebyr på ca 160 kr + MVA. Skulle bli i underkant av 1500,-. Da er du ikke veldig langt unna å kjøpe noe av samme kvalitet i Norge. Eller bedre, kjøp noe brukt her hjemme.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
        X